Thursday 2 November 2017

Forex Cargo Nasjonal Byen


Vår last har over 16 års erfaring i balikbayanindustrien Vår oppgave er å gi det filippinske samfunnet størst mulig verdi for sine fraktbehov. Vi streber etter å gi en Premier Door til Door Balikbayan Box servicemitted til excellence og kundetilfredshet. Vår rekord snakker om hva vi kan gjøre til det filippinske samfunnet i Storbritannia Trusted and proven - Siden etablering i Storbritannia i august 1999, har vi nå sendt mer enn 100 000 balikbayan bokser. Telefon 0208 813 7064.Fax 0208 797 5923.Adress Enhet 7 Alpha Estate Clayton Road Hayes, Middlesex UB3 1BB. Koble med oss. En balikbayan boksbeholder fra Alas Cargo. 2015 Oppdatering På grunn av strengere tilpasset inspeksjonsregulering på alle Balikbayan-bokser til Filippinene, kan leveringstid være mellom 32-45 dager til Manila eller i noen tilfeller 55 dager og 45-60 dager til provinsene. Tilpassede inspeksjoner er tilfeldige og kan holde grupper av forsendelse i enten amerikansk eller filippinsk fraktdokk opptil 2 uker Normal reisetid for sjøfraktsforsendelser er mellom 28-30 dager, avhengig av værforhold. Balikbayan-boksen er for alltid knyttet til filippinske utenlandske arbeidstakere OFWs og innvandrere som jobber hardt for familien sin og venner i utlandet Balikbayan-bokser er omsorgspakker pasalubongs sendt av filippinske s som bor eller arbeider i utlandet som er fylt med ulike henvendelser og gaver til kjære. De vanligste postene er ting leker, hermetikk, sjokolade, nye og håndte meg ned klær, gummi sko, DVD og spill og andre elektroniske knick knacks Når en ferierende filippinsk besøker Filippinene, bruker hun samme boks som et bagasjeralternativ som er pakket med innfødte s eldgamle og gaver de har kjøpt for seg selv Selv med tilkomsten av online shopping der familiemedlemmer nå kan sende gaver gjennom lokale butikker i t-banen, stoler andre slektninger som bor langt i landlige provinser ofte på å få disse pleiepakker - noen ganger med noen kontanter gjennom filippinske videresending lastselskaper Vacationers tilbake til Filippinene bruke dør til dør balikbayan tjenester å sende ut tung bagasje før de reiser hjem for å unngå ekstra bagasje avgifter på flyselskapene, noe jeg gjør meg hver gang jeg flyr tilbake siden jeg bærer det mye pasalubong for mine slektninger. Balikbayan Boxes kan kjøpes på filippinsk dagligvarer og dør til dør frakt kontorer over hele verden og leveres av logistikk last forwarders selskapet innen en 30-40 dagers periode og en 10-15 for luftfrakt Dette er mye raskere enn stole på filippinsk postleveringstid I ​​California tar det ca 28-35 dager for Balikbayan Box å sende til Filippinene og gi ytterligere 2-3 d Hvis du ikke vet at Balikbayan-boksene tar lang tid å sende ut fordi de sendes bokstavelig talt via sjøfrakt. Områder som New York, Chicago og Florida kan ta omtrent 45-48 dager før boksene kommer fram etter behov å bli sendt til Los Angeles Shipping Hub. Avhengig av hvilket land en OFW bor og selskap som gjør fraktsending, leveringsfrekvenser og begrensninger er forskjellige. En dør til dørfraktselskap i Israel kalt Pinay Namaste fraktkostnader om 55 00 I USA, hvis du bor i vestkysten, kan de fleste lastselskapene belaste mellom 40 00-60 00, mens stater som New York, Illinois og Florida kan belaste deg opptil 70 00 minimum siden de leverer alle boksene til en havn i Los Angeles mest populært brukt selskap av valg er LBC som har filialer i UAE, USA, Storbritannia, Japan og til og med Canada, hvis tjenester også strekker seg fra fraktlevering til penger og bankoverføringer. Jeg bor i San Diego, California, som har flere Balikbay en forwarders Den jeg brukte mest i de siste 6 årene er Alas Cargo i National City. Det jeg liker om dem, er deres mulighet til flere bokstørrelser. De har en Tipid Box-størrelse på 20x17x11 som koster ca 28 00 for å sende til Manila så lenge som du slipper den av ved en av sine grener I mars sendte jeg ut en liten pleiepakke tilbake til vennene mine i Makati som inneholder varer de bare kan kjøpe her i USA. Ved å bruke debetkortene, sendte de meg pengene til å kjøpe dem hårpleieprodukter fra Garnier siden Filippinene ikke har den slanke og skinnpleielinjen, noen skjønnhetssåper fra organiske butikker eller de vil kjøpe varer fra Amazon og få dem sendt til huset mitt. Etter å ha mottatt alle leveranser av alt de ønsket, gikk jeg videre og pakket Balikbayan Box for them. Packaging Box. Properately og forsiktig pakking din Balikbayan Box. When pakking din balikbayan boks, flere ting du trenger å være sikker på er 1 Box skal være solid 2 Pakke boksen stramt slik at den ikke ville bøye eller tann når en annen boks er på toppen av den. 3 Sikring av skjøre gjenstander med skum, boblepakning eller annet beskyttelsesdeksel, slik at de ikke vil sprekke eller knuse i løpet av sin lange reise. 4 Bruk god emballasjebånd som kanalmaske eller avsender tape 5 Klar merking av hvem du sender BB-boksen til 6 Ikke send noe som vil ødelegge eller være forgjengelig. Kontroller alltid med fraktleverandør kutt av datoer for forsendelse og hvor lenge det ville ta din BB-boksen for å komme til Filippinene. De fleste bedrifter har online sporing som vil hjelpe deg med å spore boksene dine. Jeg var opptatt av at boksen ble våt og soggy fra utsiden, selv om jeg hadde en ganske tykk boks, så jeg lagde bunnen av boksen min med plast og deretter boblepakke for ekstra pute, gjorde jeg det samme senere på sidene og toppen av boksen før de ble tett. Da min venn bestilte en stor mengde hårsalmer og kremer, var det viktigste å sørge for at flasker ikke ville ødelegge lekkasje ut av innholdet under forsendelsen. Den enkle løsningen jeg brukte og som de fleste Pinoys ville gjøre når du sendte ut produkter med væske, er å forsegle flasken forsvarlig s-hetten og plasser flasken i en lufttett plastemballasje eller en zip-loc-pose. I dette tilfellet brukte jeg maskebånd til å vikle rundt flaskehettene og plassere dem i ziplock-poser som ekstra forholdsregel Hvis flasken er laget av skjøre eller breaka ble materiale - sørg for å pakke det i beskyttende boblepakning eller skumpolstring. Sikring av flaskehetten for å hindre flasker i å lekke under transport. Hun bestilte også noen skjøre tilbehør fra Amazon, og jeg brukte bare den originale emballasjen og ekstra boblepakning for å sikre hennes ting Det var med hell, jeg sendte ut noen håndklær og sengetøy som hjalp med ekstra pussing av beholderen. Etter å ha gjort en sjekkliste over hvert element i esken og videosamtale med min venn slik at hun kan se at hun kjøpene er intakte, jeg legger en plastfôr på toppen av pakkene, tucking den i sidene av det indre laget av balikbayan-boksen for å beskytte den mot fuktighet. Så jeg forseglet og doble forseglet boksen med pakningsbånd og maskebånd. Selv forsegling av hjørner i tilfelle vann fra utsiden siver i Jeg sørget for at hennes navn og adresse er skrevet tydelig på hver side av boksen og klart tapet over ordene slik at det var vanntett. Jeg sendte boksen 29. mars T hei mottok boksen i Makati 3. mai, alt intakt og utgjorde dette. Dette er første gang vennene mine brukte Balikbayan Boxing til å levere varer fra Amazon, og de var fornøyd med resultatene, og vi planlegger å gjøre en annen, kom november når det er en massevis av salg. For de som er interessert i å finne Balikbayan dør til dørvogn i San Diego her er noen jeg vet om. Du kan også sjekke med lokale filippinske dagligvarer for anbefalinger fra andre dør til dørlastebyråer eller annonser i filippinske avis-publikasjoner over hele USA. Alas Cargo 3126 E Plaza Blvd National City, CA 91950 619 470-1023.LBC Padala 8983 Mira Mesa Blvd 858-586-0755.Atlas Cargo 285 E Orange Ave Chula Vista, CA 91911 619 422 1198 Fastlandet Mira Mesa 858-342- 9612.Manila Forwarders San Diego California Eier Cris Sankary Cel 619 370 5480.Forex Florida Forex Cargo Florida 2000 Wells Road STE F Orange Park, FL 32073 904-272-7466 904-458-7447 Priser mellom 75 Metro Manila 85 Visayas Mindanao. Berge nfield, New Jersey 07621.Jeg må endre adressen til søsteren min Marciana Quintana 353 P Zamora St Samonte Park, Cavite City til ny adresse Marciana Quintana 0358 B Padre Zamora Kangkong En San Roque, Cavite City 4100 Filippinene Box sendt til Filippinene datert 12 7 2015 faktura 429765 droppet av på filippinsk depot i San Marcos, California Takk for alle de gode tingene du gjør. Jeg beklager at du må ringe fraktfirmaet jeg ikke jobber for dem. Jeg lurte på hvordan jeg skulle ta kontakt med meg pakke for å sende til Filippinene Hva legger jeg på pakken for å få det til riktig person takk. Jeg lurte på hvordan jeg skal pakke pakken min for å sende til Filippinene Hva legger jeg på pakken for å forsikre deg om det blir den rette personen takk. Når du går til balikbayan-budene, gir de deg et skjema for å fylle opp hvor du kan skrive adressen. For boksen selv gjør du det som om du skriver et brev. Eksempel Juan Pinoy 12345 Kubo St Barangay Hilo Makati City, Filippinene Zip co de. Yay Ørnen har landet så for å snakke. Den første Cebu-forsendelsen av Vestkysten ankom 19. september 2014 som planlagt. Ingen forsinkelser. Det ble utgitt fra Toll etter to dager 23. september. Ewin og selskapet er i Cebu og ser til lossing av containeren og sending til andre destinasjoner i VisMin-bokser som er bundet til Iloilo, Bacolod, Davao, Tacloban, CDO vil bli sendt via en 10 fotfot umiddelbart etter lossing. Andre destinasjoner som Zamboanga og Surigao vil bli sendt via løs last. at Cebu og Bohol bokser vil bli levert etter en dag eller to Metro Manila og Luzon bokser vil bli sendt den følgende dagen. For oppdatert informasjon, vennligst ring din lokale Forex Cargo office. Forex Cargo Florida - Kagalakang Hatid på Maghatid. For flere henvendelser, ring vår Forex Cargo Office-hotline på 904-458-SHIP 904-458-7447 eller 904 272-7466.LOS ANGELES De siste ukene har leveransen av balikbayan-bokser til Filippinene vært utsatt for lange forsinkelser, noe som resulterer i Den Pilipino American Shippers Association for å nå ut til titusenvis av kunder for å forklare forsinkelsene. Joel P Longares, en av grunnleggerne av PASA, en organisasjon av balikbayan box forwarders i USA, sa leveransen av balikbayan bokser opplever fra tre til seks uker forsinkelser på grunn av minst tre grunner. Den første, Longares sa, er den obligatoriske fysiske inspeksjonen av alle balikbayan bokser av Department of Homeland Security i havnen i Los Angeles og Long Beach og andre havner i USA. Han sa før inspeksjonen var tilfeldig med bare de som viser tegn på mistenkelig last under røntgenskjermingen sendt for fysisk inspeksjon. Forex Cargo er en lisensiert og bundet havtransportmegler, ikke-fartøys Common Carrier OTI-NVOCC som spesialiserer seg på transport av househould varer og personlige effekter til Filippinene, via sjøfrakt Forex Cargo forblir fortsatt den ubestridte og nummer én avsender av dør til dør balikbayan bokser i Filippinene Siden begynnelsen i 1983 har Forex Cargo prided seg i å tilby enestående service som er trygg, rask og pålitelig. Ring oss når som helst på kontoret 904-458-7447 Faks 904-272-9722.Address 6625 Argyle Forest Blvd 10 Jacksonville , FL 32244.Kall oss når som helst.

No comments:

Post a Comment